Hemmaplugg

Nu är jag klar med alla uppgifter som ska vara klara innan lovet och det känns nå otroligt skönt! Har bara tarfikprovet kvar nu och det ska jag plugga på ikväll och hoppas att det går bra i morgon.

Skönt att vi fick jobba hemma idag, för hade jag jobbat i skolan hade jag inte kommit någonstans. Vaknade åtta och började jobba med uppgiften direkt, tog en liten "lunch" halv tolv till tio över tolv sen blev det att jobbaen och en halv timme igen. Klar blev jag, om den blev bra eller inte det har jag ingen aning om. Men jag la ner all min energi på den här och jag hade inte kunnat göra den bättre för att huvudet är helt slut. Jag är stolt att jag orkade i alla fall.

Ska strax ner på konsum och hämta mina navelsmycken! Två dagar tog det att få dem, rätt snabbt? Hoppas dom är så bra som jag vill att dom ska vara, annars blir jag riktigt besviken.

Är ledig fram till 13 imorgon då vi ska jag trafikant på körskolan, sen så har vi provet från 15-16.00. Sen kan man nästa säga att lovet är igång. På torsdag har vi bara MSK och idrott, skönt som bara sen! 

Tänkte ta och plugga lite trafiknat nu så jag slipper ikväll. 
All kärlek till ni som bryr er!  

Kommentarer
Postat av: Mona

Puss & Kram

2010-03-31 @ 09:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0