Ännu en torsdag

Känner mig så glad att det är torsdag idag. Veckorna är rätt hårda såhär nära lov, därför kommer en helg sitta GRYMT bra nu. Känner på mig att min helg kommer bli både väldigt dryg men ändå rätt så rolig. Ska iväg till Gävle med mamma på lördag och shoppa loss. Jag är värd lite shopping nu känner jag. Det kommer även bli en hel del plugg och det känns inte alls så trevligt. Men är det sista veckan så är det. Kämpa på!

Ikväll ska jag bara försöka ta igen mig lite. Kroppen är rätt slut och behöver vila, så jag bjuda på en mysig kväll!

Men lite kan jag skriva innan maten :D
Ha det bääst!


Idag fyller min kära Lillmalin 17 år, grattis på dig gulleplutten min.
Hoppas du har en underbart bra dag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0