11 månader

Jag känner mig skapligt handikappad idag... har typ 0 kr kvar på mobilen och det svider i hjärtat. Jag trodde inte att jag var såhär beroende av min telefon ;)

Har haft världens mysigaste helg med hjärtat och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går. Jag skulle aldrig kunna leva utan honom för han gör mig så jävla stark. Idag har vi varit tillsammans i 11 månader och det känns helt sjukt. Helt sjukt på två sätt. Helt sjukt att det har gått snart 1 år sedan vi började träffas och helt sjukt att det bara har gått 11 månader eftersom det känns som att vi har känt varandra hela livet. Det finns ingen som betyder så otroligt mycket som han gör och han kommer alltid gå först för det är med honom jag känner mig riktigt jäkla glad! 

Tror jag ska försöka packa ihop lite. Kroppen mår inte som den ska så jag hoppas att lite sömn ger susen! 
Godnatt!
Toowe Östlin ♥ Andreas Fernquist



 




Kommentarer
Postat av: Mona

Åhhhhhh Toowe, tänk på att jag sitter på jobbet ;-) Kram på dig stumpan.

2010-03-02 @ 08:43:32
Postat av: SnyggRöven

Grattis!



Hmm har du funderat på att börja äta kanske?

2010-03-02 @ 10:50:18
Postat av: Toowe

Förlåt Mona, men jag är så jäkla lycklig med din son! :D tack för att du födde honom åt mig, du är guld värd! Kramar i massor!



Tack ronjaponja. Påstå inte att jag äter för de gör jag. Du gör mig ledsen när du skriver på det där viset systeryster, låter som att jag aldrig äter.

2010-03-02 @ 17:09:30
Postat av: Mona

Godstumpan, nu blev det ju likadant igen ;-)

2010-03-03 @ 10:56:45
Postat av: SnyggRöven

Nää du äter ju inte!

2010-03-04 @ 17:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0