Två dagar med Vickan :)

Tyvärr blev det ingen tävling för Vickan idag, den förbaskande hälen ville helt enkelt inte! Men jag är mycket nöjd med vår lilla resa ändå. Mycket sömn har jag fått och det är väl alltid bra? ;) Åkte igår runt halv två och jag sov hela vägen till tror jag, eller jag var vaken när jag åt hamburgaren och tur var väl det, annars skulle det bli kladdigt. Vi kom fram runt sex tror jag, då blev det spagetti och köttfärssås. Efter middagen gick vi upp på rumet och jäste innan vi gick och la oss.

Upp klockan sju i morse, hörde redan när jag vakna att det var skitväder ute. Spöregn och man kunde inte se ett uppehåll någonstans. Äh, lite regn har aldrig skadat! När vi kom till arenan blev det invigning, lite tråkigt att Vickan var ensam från gästrikland. Fast vi var glad ändå :D Sen blev det inte så roligt längre, Vickans häl gjorde uppror och det gjorde så ont att hon inte kunde springa. Så det blev till att stryka sig. Synd, men man ska inte hålla på när det gör ont. Hoppas det blir bättre gumman! 

Nu är jag hemma och sitter och käkar på fingrarna. Lyssnade på bröllopet på vägen hem och det var ju så sött! Inte trodde jag att jag skulle tycka att det var så sött, men det var otroligt sött! :D Skulle kunna höra det igen ja :D Tänk vad mysigt att gifta sig, det måste ju vara en tjejs högsta dröm, att få gå i en fin klänning och veta att den person man älskar mest av allt i hela världen älskar en lika mycket! Guuulligt!

Tror jag ska tjata till mig en pizza av farsan, får se hur det går!
Ikväll blire mys med Ronny :)

  

Kommentarer
Postat av: virre

DUMMA HÄL! Nu SKA den allt bekämpas med alla medel!

Haha jag fick pizza jag ;)

2010-06-19 @ 21:46:26
Postat av: toowe

ja det låter bra det! Jag fick också pizza ;)

2010-06-19 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0