Trevlig kväll med Johnossi ;)

Hade det väldigt trevligt med mitt sällskap igår! Jag och Sandra hamnade längst fram tills de började spela, då vi hamnade bakom två som tog VÄLDIGT mycket plats. Jaja, de var i alla fall skitbra! Fick tyvärr inga bra bilder heller, min kamera är inte hemma och mobilen knäpper inte allt för bra bilder i sådana tillfällen! Menmen, jag minns dem klart och tydligt i huvudet och det är väl sådana minnen som håller? :)

Gick hem till Karos och sov där inatt, tror det får vara sista natten! Ungarna vaknar ju så otroligt tidigt, får aldrig sova ut! ;D Haha, i morgon ska jag sova ut! Två dagar innan jag börjar jobba. Denna vecka blir det inte ledigt en enda dag, eller helgen fast då är jag ute på äventyr med Vickan igen. Vet inte ännu vart vi ska eftersom det är två alt. :)

Känner inte alls för att jobba om jag ska vara helt ärlig, skulle behöva ett fett jävla lov! Men jag behöver också pengar och det får jag inte om jag är en latfis! Blir nog rätt roligt att jobba lite, det är inte allt för mycket jobb heller. Jag får roa mig med Camilla, vi lyckades ju ganska bra på praktiken i ettan!

Tror jag ska käka nått nu, sen ska jag förmodligen bädda ner mig i sängen och kolla på film hela dagen. OM jag orkar. Orkar egentligen inget idag. JO! Jag orkar skriva en hel bok om mina tankar som cirkulerar så fint i huvud just idag! Jag ska också fundera ut ett passande jävla namn åt den!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0