Tidsfördriv under verkningstiden

Sitter med hårfärg i håret och försöker hitta ett tidsfördriv i 20 minuter, inte lätt, inte alls lätt! Jag hade två alternativ:

1. Skriva blogg
2. Springa 20 nakna varv runt huset

Var ett otroligt svårt val och bara att komma på vilket alternativ jag skulle välja blev ett tidsfördriv i 10 min. Jag tror ändå att jag valde rätt! ;)

Har varit på e-center med kära mamma idag, handlade lite trevliga grejjer. Busskort, maskara, trosor, tuttkasse, en överraskning till Ronja och pizzastuff till min och älsklings myskväll. Fick spendera lite pengar nu när det inte blir något av min och Sandras tripp till Sundsvall :( Väldigt tråkigt, men kanske det bästa! Nästa år ska jag fan åka! Har sagt så i två år nu, men fan nästa år då jävlar :D

Ikväll ska jag umgås med bejbi! Som sagt ska vi ha en myskväll med pizzabakning. GOSIGT! 
Jag är så kär, kärare än någonsin!

 


Kommentarer
Postat av: Mona

Är så glad för er skull vännen. Hörde att pizzan smaka jättebra. Kram på dig min kära svärdotter.

2010-06-30 @ 10:45:13
Postat av: toowe

Det var jättegod! :D Kram på dig med kära svärmor :D

2010-06-30 @ 14:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0