Tantgodis!



Tack för presenterna jag fick av er igår Petra och Vickan ♥
Hade världens längsta dag igår, fy i helvete vilken jävla dag! Men jag tog mig igenom den och somnade bara tre gånger på infomötet! Det var inte min mening!! ;)

Efter ha varit på ett jäkligt dåligt humör kom jag till Hällåsen, där tog det inte många minuter innan jag blev glad som en banan! Fick presentkort på Kicks och "tantgodis", då menar jag verkligen tantgodis :D hahaha!



Detta är det exakta beviset på tantgodis!

* Gelegodis, gelehjärtan och gelehallon ex.
* Skumgummi, t ex svampar och löständer
* Hårda karameller, som polkagrisar och marianne

Det finns också massor av mer "tantgodis" och ni behöver inte bli ledsna för att ni tycker om tantgodis, för det gör faktiskt jag också! Jag tycker att polkagrisar är jättegott och lika så med Marianne. ;) Kanske är för att jag har blivit 18 år?

Jag fick också ungdomligt godis efter Vickan lurat mig lite :D Center, världens godaste ungdomsgodis!

Nu har ni lärt er något nytt också, grymt!
Snart bär det av mot Karlstad med Vickan och hennes familj! Ska bli så himla roligt! =)
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0