Sommarlovet är igång!


Fina rosen jag fick av Dolphis igår ♥


Gårdagen var grymt rolig och jag känner mig så himla glad!
Jag, Dolph Lundgren och Anna kollade på världens bästa film igår, NI måste se den! Pojken i randig pyjamas en riktig tårfilm, fasen vad den berörde!

Somnade hos Dolph och blev väckt av Elins dräggel på min arm...men jag kan ju inget mer än att tycka småbarn som somnar i min famn är söt så det gjorde inte mig nått! Lika som igår har jag gjort Karos Dolph Lundgren Englund sällskap, hjälpte henne och Bonge att handla och det är ingen enkel match om jag säger så. Ena ungen springer dit och den andra sitter och grinar. Jag överlevde i alla fall! ;) Tänker hela tiden "ett barn, ett barn, ETT barn", fast jag får skäll av alla som jag berättar det för :D Slutar väl med att jag har 8 ungar!

Ikväll ska jag, Karos och Ronja in och kolla på Johnossi ♥ Lääängtar som faan! Ronjas kille Kim och hans bror skulle också komma, blir trevligt det! Desto fler desto bättre! :D

Gissa vad lilla jag ska få av min pojkvän på söndag? :D:D:D:D En "Toowedag" vilket betyder att jag ska få bestämma allt vi ska göra under hela dagen :D Jag sitter och planerar den från morgon till kväll. Är han inte söt som ger mig en sådan dag? Det är inte många karlar som gör något sådant inte ;) Min älskling!

Tänkte ta att bomba Dolph med sms nu så hon pallrar sig hit nån gång! Blir galen av att inte ha någon att prata med! TOOMT SOM FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0