Sommaren är nära

Nu håller Ronja på att säga hejdå till sin pojkvän och efter det ska jag mysa med henne sååååå otroligt jäkla mycket! Känns att sommaren är nära nu, synd bara att värmen saknas!

Två dagar kvar i skolan och vi ska inte göra mycket! I morgon ska vi få reda på betygen i kurserna vi har haft och på onsdag ska vi på stenö och jäsa :) Låter som två riktigt mysiga dagar!

Nu ska jag och Ronja sola och sen på donken.

Vet ni? Min familj är den bästa och jag vet inte hur jag skulle orka allt utan dem!
Ronja, jag älskar att du finns för mig ♥


Kommentarer
Postat av: SnyggRöven

Jag kommer alltid finnas för dig <3

2010-06-07 @ 23:17:21
Postat av: Mona

Så var det kört igen ;-)

2010-06-08 @ 08:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0