Smått och lite gott :)

Är mycket nöjd med betygen jag fick idag, MVG i idrott och människans socialt & kulturellt och VG i arbetsmiljö. I morgon ska vi till Stenö och jag känner inte ett dugg sug för det, skulle helst bara vilja sova ut, men man måste väl gå en sista dag i skolan innan sommarlovet antar jag!

Igår var jag och Ronja och solade solarium och sedan fetade vi oss med donken! Hon och jag kommer nog vara fastklistrade i varandra 24/7 den här sommaren, låter inte det roligt? -Oja!
Synd bara att vi jobbar för mycket olika, men vi ska nog få tid för varandra, jag och min lilla syster :)

Ska strax åka iväg till Hällåsen och träna Vickan, har inte träffats på en vecka nu så det är verkligen dags för en liten torreochvirre träning! 

Nu ska jag ta på mig träningskläder! 
Hare gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0