Lycklig själ!

Nu är jag klar med alla uppgifter och jag känner hur lycklig jag är för att årskurs 2 är över! Året har gått så otroligt fort och jag hoppas också att nästa år går lika fort! Älskade sommaren är nu i mina händer och det känns verkligen som det kommer bli en underbar sommar och det gör mig såååå lycklig!

I morgon blir det fest med klassen, först käka på dragonen och sedan vidare till Therese! Känner på mig att vi kommer ha skitroligt och det hoppas jag verkligen att vi kommer :D Wohowow! Ska strax prova lite kläder så jag vet vad man ska ta på sig ;) och det är ju det bästa av allt! Får väl se om man hittar nått passande :D hahah

Men först ska man ta sig igenom en fredag, om man nu tar sig igenom den. Kanske sprängs i tusen bitar men det hoppas man väl inte på precis. Jaja, man funderar vart söderhamn är på väg lika bra att fly medan man kan :D

Äh hart gött



Var är boxen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0