Jag vet att jag är och förblir vad jag var!

Hade en grymt rolig kväll igår! Var kanske inte mycket för att röjja men väldigt mycket för att prata och det gillade jag verkligen! :D Det är också väldigt tur att jag har en pojkvän som bryr sig om mig och tar hand om mig, finns ingen bättre än honom! Jag ska aldrig göra uppror mot min pojkvän igen, från och med idag förblir jag den ocoola bruden som aldrig öppnar en snusdosa :D HAHAHA!

OP2, ni är underbara och det är så roligt att få se sidor som man inte visste fanns :) Positivt menat mina älskling :D

Idag ska jag bara mysa med familjen, ska ut och leka med Karos, Magnus och deras barn nu. Mycket mysigt!
Sommarlovet är nu väldigt nära, är det verkligt? - Ja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0