du är min dans på rosor

Va bra död igår kan jag säga, har aldrig mått så illa i mitt psyke som igår... Lördagen slutade inte som förväntat, jag är glad att jag har min underbara pojkvän och min underbara familj.

Denna dag har inte tankarna fått någon stund att cirkulera som så "snällt" brukar göra. Första dagen jag jobbade helt själv på jobbet, det gick faktiskt otroligt bra. Känns skönt att komma hem och vara nöjd.

"Jag kommer aldrig lämna dig älskling för om jag skulle göra det skulle mitt liv liv vara som att spela fotboll utan boll, det skulle inte vara fotboll längre. Precis som jag inte skulle ha något liv utan dig"
Det är det mest sötaste, gulligaste och underbaraste jag någonsin har hört! Vet ni att jag älskar min Andreas mer än någon/något annat här i livet. Han är verkligen mitt ALLT. Det finns ingen mening utan honom ♥

Ville bara att ni skulle veta det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0