Värme!

Hade två körningar idag och jag tycker det går framåt! Nu tycker jag till och med att det är roligt att köra :D Var också bara två fel ifrån att klara sista fasen...då blev inte jag alls glad! Så nu ska jag plugga på som en galning så att jag klarar den till nästa vecka :)

Guuuud vilken värme det är ute! Jag håller på att smälta bort såååå himla varmt är det! Hoppas det är lika varmt i helgen så att man får ligga på badet och blir lite brun. Solen tar ju fan inget på mig, förr blev jag brun bara jag visade mig i solen! Nu får jag pina mig att lägga mig i denna värme och det tar inget alls! Men skönt är det faktiskt ;)

Nu ska jag fejsbooka lite!
Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0