Tre pass kvar!

Ska in och träna Vickan om drygt 45 minuter. Har inte träffat henne på flera dagar så det ska bli roligt att träffa henne :)

Har gått jättebra att jobba idag, gick faktiskt väldigt snabbt. Har bara tre pass kvar innan jag får två veckors ledigt. Känns underbart kan jag då säga! Jag och älskling åker upp till Kina nästa helg, ska bli så skönt att åka iväg med honom och vara med honom hela tiden. Känns inte som att vi har fått många heldagar tillsammans denna sommar så jag ska ta vara på de dagarna :) Ska också bli otroligt roligt att träffa Kina, barnen och Martin! Har inte träffat dem sen i julas så det är verkligen på tiden! 

Jag har beställt Twilight böckerna och jag längtar som en tok tills de kommer! Hoppades att de skulle komma i morgon men de kommer säkert komma på måndag. Fast det gör inget, bara jag har dom till min och Addes långa bussfärd till Luleå :D

Nu ska jag göra mig redo för träning!
hare gött!

 

Kommentarer
Postat av: agneta

BÖCKERNA ÄGER!! :D

2010-07-15 @ 18:30:58
Postat av: toowe

låter bra de ;)

2010-07-15 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0