Tänkte bara...

...skriva att det gick skitbra att köra idag! Fick först börja krypköra lite och sen åkte vi ut mot stugsund-sandarne hållet och åkte flygvägen tillbaka mot stan igen, jag klarade till och med köra i en rondell! Är mycket nöjd! Nästa körlektion ska jag få köra i österbackarna, lääskigt! 

Jag känner mig så glad över att det gick så bra som det gjorde :D

Nu ska jag äta sallad och göra mig redo för arbete 15-21, sen ska jag åka hem till älsklingen och mysa :)
Jag älskar mn pojkvän! ♥



Vad tror ni är svårast? Lära sig köra bil eller att lära sig att cykla?


Kommentarer
Postat av: Mona

Skickar över en kram, saknar dig.

2010-07-05 @ 21:03:46
Postat av: toowe

Då skickar jag tillbaka en kram också! Saknar dig med svärmor!

2010-07-07 @ 16:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0