Samsung jet s8000

Skapligt trött efter dagens arbete, men det ska man vara för då syns det att man har gjort något! Trivs faktiskt skitbra! Men det är absolut inget jag vill jobba med. I morgon är jag i alla fall ledig och då ska det bli kanonväder har jag hört :D

Jag och älskling har beställt nya mobiler och jag lääängtar så himla mycket tills jag får den! Då kan jag och Andreas sitta mittemot varandra och fippla med våra älskade mobiler! :D:D:D

Vet inte ja, dusch kanske? - MHM

Puss på er!


Min käreste ;D



Andreas käraste ;D

Kommentarer
Postat av: sandra

"tummen upp" på din blivande mobil ;)

2010-07-01 @ 21:47:34
Postat av: toowe

Hihi ;D visst var den snygg? :D

2010-07-02 @ 10:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0