LB

Idag är det Ljusnebadet som gäller, i alla fall en stund. Jag ska ligga och pressa som en galning och njuta av en solig dag eftersom jag jobbar hela helgen och i morgon skulle det bli otroligt fint har jag hört. Kul för de som är ledig men inte för mig!! ;) Något jag kan glädjas med är att min mobil ligger i tryggt förvar på konsum, jag längtar tills jag får hämta den och ladda den och använda den! MUMS! Kan tänka mig vad jag och Andreas ska hålla oss sysselsatta med ikväll, haha :D

Försöker dra ut på tiden så att mamma inte kan sticka ner på badet innen jag fått mitt kärleksbrev. Vad ska jag göra? Massera henne? Näää, jag låtsas bara vara allmänt seg ;)

Njut av solen gott folk!
kärlek!


Saknar lulebona! Hoppas dom kommer snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0