Kenta!

Känner mig skapligt lycklig när jag fått umgåtts med min älskade Malin Ögren! Vi har inte varit med varandra på 100 år! Så det känns underbart faktiskt :)

I morgon är det jobb igen, försöker göra mig mentalt förberedd men det går lite segt. Det kommer bli roligt i morgon, ska ju jobba med Camilla så jag tror att dagen kommer gå fort. Efter det ska jag hem till min ängel och få 20 minuters massage eftersom jag vann vårt vad igår, visste att Spanien skulle vinna (eftersom adde hejade på Holland)! ;)

De senaste dagarna har jag varit helt tokig i Kent, lyssnat på dom från morgon till kväll och jag tröttnar inte. Jag älskar dom!!

På toppen idag
Kent-
* Det finns inga ord
* Ärlighet respekt kärlek
* Gamla Ullevi
* Hjärta
* Din skugga
* Verkligen
* Elever    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0