Grattis Ronjan!

Åh vad skönt med en hel helg av ledighet! Tycker att denna dag har gått jättefort och väldigt bra :) Nu hoppas jag bara på toppenväder så att jag kan steka i helgen!

Efter jobbet idag åkte jag, mamma och Karos in till stan för att leta efter en present åt Ronja som fyller 21 år idag! Grattis på min älskade syster ♥ jag hittade en sak, som jag gärna hade haft så vill inte hon ha den så tar jag den gärna :D Fast jag har en till liten hemgjord sak åt henne också, blev inte lika fin som den var i mina tankar men men det är TANKEN som räknas ;)

  
Mamma bjöd på världens fetaste glass! Mums var det. Blåbär är en smak jag rekommenderar :)

Dagens känsla: trötthet
Dagens låt: Johnossi - no last call


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0