Älska livet i luleå

Jag älskar att vara här, frågan är om jag verkligen vill åka hem. Om det inte vore för att Kina, barnen och Adde åkte hem skulle jag kunna stanna här resten av mitt liv! Men jag lite saker att se framemot, partaj med brudarna, troligtvis vikariefest, sm med Vickan, fiskemys med familjen, träffa ronjalisa och mycket mer!

På onsdag kväll beger vi oss mot tågstationen och sedan hemåt, kommer hem ca 07 på torsdag morgon. Skönt äre iaf att vi har en egen kupé, så då slipper man allt annat folk! Då kanske man kan sova :)

I morgon ska jag tvinga Kina att åka in till stan så att man kan få shoppa lite när man har fått lön! 8000:- känns inte helt fel! Men jag tror en hel del av det ska in på sparkontot utifall jag måste ha extra körlektioner som jag förmodligen kommer få. Men det gör inget, bara jag kommer få ett körkort nån gång framöver =) Längtar faktiskt tills jag får köra igen, får vänta en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vecka. suuuuck.

Nä nu jäklar ska jag ta en fetdusch innan det är filmmys :)
Hoppas ni har det bra där hemma :)


Lite fikabilder från i onsdags med mina gullefjun :) 





Kommentarer
Postat av: säändy

fan vilken säxy brud den där första var :O har du hennes telefonnummer? ;););)

2010-07-27 @ 14:34:57
URL: http://saliw.blogg.se/
Postat av: toowe

Hahah, oooja! men jag kan tyvärr inte ge dig det ;;

2010-07-28 @ 15:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0