Uppe före tuppen!

Då sitter jag här, trött som tusan och ska snart pallra mig till bussen i mörkret. Funderar på vad jag har för ämnen idag, rehab och trafikkunskap vet jag. Sluta fyra och det känns som att det kommer bli en lång och dryg dag, absolut inget att hurra för. Lite gladare skulle man vara om man fick åka dit när det var ljust och åka hem när det är ljust. Tittar jag ut genom fönstret nu är det bara massa mörker och jag hatar mörker. Det kan inte vara långt kvar till ljusa tider, va? Det är ca sju och en halv vecka kvar till sportlov, efter sportlovet är det tre veckor till påsklov och efter påslovet är det bara fyra veckor kvar till Barcelona med klassen så jag har rätt mycket att se fram emot i alla fall.

Efter skolan ska jag iväg till Bollnäs med Viktoria och det ska bli skönt att göra något. Ska även tävla med henne den 23/1 och jag antar att det blir lite springning idag då.

jag har vaknat upp många gånger i natt och tittat på klockan och tänkt "ooh vad skönt hela fem, fyra, tre, två timmar kvar tills jag ska upp!" är inte det underbart? Tog en liten sovmorgon idag, klev upp sex och sket i att göra mig iordning. Har ingen att göra mig fin för, det var annat då Andreas gick på cfl då vare att stiga upp kvart över fem varje morgon som gällde, haha hur orkade jag? :D Jag lyckades ju rätt bra eftersom att den snyggaste killen i hela världen valde mig! woho!

Nu ska jag ta på mig mina älskade mjukisbyxor över min älskade långkallingar. Måste bara sägar att jag tycker att mjukisbyxor är alldeles för underskattat, jag tycker att alla ska gå med mjukis varje dag, tänk vilket lyx! Fast jag vet inte riktigt var jag skriver såhär halv sju på morgonen, har inte vaknat riktigt...

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vill bara säga att du är fin som du är. Kramiz.

2010-01-13 @ 15:24:44
Postat av: toowe

vad snäll du är! Det gör mig glad :)

2010-01-14 @ 16:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0