Oooh Oooh Ooohnsdag!

Idag fyller min lilla, men nu större, Viktoria 13 år! Grattis på henne :) ♥

Sitter och tänker på att jag verkligen måste plugga, men samtidigt tänker jag ”varför?”.  Har tappat lusten helt och hållet faktiskt. Det skulle vara skönt att satsa på G i kurserna vi har nu, fan vad slappt det hade varit. Synd bara att jag verkligen inte kan ta ett G, förutom i matte då för där klarar jag verkligen inget högre :D
v 5. Tisdag – matteprov. Fredag – Samhällsprov
v 6. Måndag – SvB, prov i antiken + inlämningsuppgiften.
Väldigt soft egentligen, kan inte minnas när vi hade så lugnt. Samhällen får faktiskt gå hur som helst…för jag orkar inte kämpa 110% i alla kurser, eller gör jag? -  det får man se ;)

Jag håller på att bakar till Ronja och Andreas, visst är jag snäll? Håller på att baka min favorit, den är otroligt god! Men jag vet inte om den blir god när jag bakar den! Jag håller tummarna att den är de, annars kan jag inte bjuda på den ju! Ska strax ta på glasyren, fast den ska kallna lite till först. När den är klar ska jag knäppa kort på den och visa er mina gulliga läsare!


Ikväll blir det först ”halvåtta hos mig” och sen Robinson- mys med mamma! Robinson tre dagar den här veckan, det är underbart! Ikväll, imorgon kväll och på lördag kväll, missa inte finalveckan. Jag ska sitta och heja på Mats, Fredrik och Annika. Jag kommer bli väldigt bitter om inte någon av dem vinner, så det är bäst att någon av dem gör de.

Nu ska jag smörja min bakelse (eller nått?!) med glasyr!
Bilder på den kommer strax.
Toowe Östlin

Ska bjuda på några bilder från dagen! ↓


I mitt tak lyser stjärnorna


Töta Trean

 
My girlfriend Agnes Nilsson, Vannsätter.


My andra girlfriend Sofia Jonsson, Stugsund.


Haft ett äckligt sockersug HELA dagen. Tur att vi har café neon :-* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0