Onödigt men nödvändigt.

Jag är bara jättetrött för tillfället och därför är sängen den stora frestelsen denna ödsliga kväll.
Har inte mycket att skriva om heller. Vill komma bort härifrån, så det ska faktiskt (fattar inte att jag säger det här) skönt att åka till Bollnäs i morgon. Inte för att Bollnäs är mycket bättre men jag får i alla fall träffa trevliga personer, Vickan och Petris.

Det är helt sjukt, jag har aldrig tyckt att det har varit såhär jobbigt att vara hemma förut. Känner mig sjukt instängd.

Kan inte någon bota min trötthet? Jag sover och sover men fortfarande vilar den ständiga sömnen runt omkring mig. Det måste bero på mörkret? Eller att jag är tonåring… Vad tror ni?

Vilket onödigt inlägg! Kände bara för att skriva innan jag sömnar.

Jag vill bara tacka alla underbara människor som får mig att bli glad och vilja vara på topp!

Nu ska jag hoppa ner i täcket och skriva i min kära dagbok.
Godnatt på er!
Toowe Östlin


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Fast du tycker det är ett onödigt inlägg så tycker inte jag det, alltid kul att kolla inn på din blogg. Blir alltid glad när du har skrivit så jag får lite att fördriva tiden med ;-) Kramiz.

2010-01-20 @ 09:34:16
Postat av: toowe

Haha, vad bra att någon tycker det Mona! :D

2010-01-20 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0