Nu är slut på veckan!

Haft en grymt rolig vecka kan jag säga. Skolveckan avslutades med tacobuffé med mina underbara vänner, jag älskar dem så sjukt jävla mycket! Ni ska veta att ni är bäst, Agnes och Sofia ♥ Gött var det med tacos också, inte för att jag är värst förtjust i tacos, men när man äter sådär sällan blir det riktigt gott! Och det blir såklart godare när man äter med trevliga människor :)

Igår berättade Johan att vi ska ha matteprov på fredag... hallå?! Då menar han att vi ska minnas det vi räknade de första två veckorna på höstterminen + det vi har lärt oss denna vecka. Jag kommer inte ihåg ett skit ifrån vad jag lärde mig i höstas eller sensommaren kanske man ska säga. Får plugga på som en galning och det är jag ju rätt bra på. Det gäller att gilla läget bara.

Imorgon är det tävling med Vickan, det ska bli roligt att för en gångs skull göra något en lördag hehe! Ni får hålla tummarna få kära bloggläsare! 

Ikväll ska jag äta en liten chokladbit och kika på let's dance med mammsi. Lägga mig tidigt ska jag också göra, gäller att vara pigg i morgon. Vad ska ni göra? 

Nu har jag bestämt mig för att flytta upp mitt rum, jag och lillebror ska byta. Är ju aldrig i mitt rum nere och jag vågar ju knappt sova där så det ska bli skönt att flytta upp.  =)

Aja dags att göra någon nytta!
Ha det bäst! 
Toowe Östlin

"EMILIA ENGLUND" ←  min systerdotter älskar att skriva på mina dator :)


Kommentarer
Postat av: agnes

åå toowis då! Du är bäst! :D

Lycka till imorgon, du får hälsa vickan :) <3

2010-01-22 @ 20:22:35
Postat av: toowe

PUSS :D



Tack, det ska jag :)<3

2010-01-23 @ 08:00:26
Postat av: Svärmor

Ja hon är så himmla go denna tjej, Adde har en himmla tur han.

2010-01-25 @ 10:07:25
Postat av: Röven

Vilka tötosar ni är =)

2010-01-28 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0