NÖJD!


Här är min långpannekaka, tyvärr blev det äcklig och går därför inte att bjuda på :(
Får göra ett försök till någon annan dag.


Äntligen känns det att hårt plugg lönar sig! Fick VG på mitt matteprov, jag är så himla glad! Tre fel hade jag bara och att något sådant händer vid ett matteprov för mig är väldigt sällan. Så idag ska jag fira med att plugga lite mer matte och titta på Robinson. Wiiie.

Ska ta sjubussen till pojken min, längtar tills jag får sova med honom. Andreas, jag älskar dig mest av allt annat. Alttid du och jag! ♥

En nöjd Toowe ska nu lyssna på musik och sjunga rösten av mig!
PUSS 


Ni får inte missa Robinson ikväll! Fredrik kommer gråta, stackarn :( 


Kommentarer
Postat av: agge

rätt åt den jäveln! ;)

2010-01-28 @ 19:01:56
Postat av: Röven

vad hände med kakan då?

2010-01-28 @ 20:46:14
Postat av: Svärmor

Grattis vännen, du är jätteduktig. Kakan ser ju jättegod ut, tror nog att det är bara du som tycker den är äcklig. Kramiz.

2010-01-29 @ 09:07:14
Postat av: Anonym

Till Mona:

Tack! Den ser god ut men den blev inte alls god :D Var tvungen att slänga den. Tror inte att jag ska satsa på att bli bagare :D KRAM!



Till Ronja:

Den blev inte riktigt gräddad på vissa delar och så hade mamma för mycket vaniljsocker i glasyren. SORRY!



Till Agnes:

PASSA DIG AGNES NILSSON ;)

2010-01-29 @ 13:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0