Nästan station Sundsvall, Sundsvall.

Då bär det strax av till Sundsvall. Hoppas på att helgen kommer bli rolig, för det sägs att tiden går fort när man har roligt. Helgen kommer förhoppningsvis bjuda på relaxbad, godmat, shopping och Snabba cash. Ska försöka trycka in några minuter med matteboken också, fick en kick när jag fick VG på förra matteprovet. NU SKA JAG KÄMPA!

Missar förmodligen Robinson imorgon, så ni som tittar på det kan väl vara snälla och slänga iväg ett sms och skrive vem som vann. Jag litar på dig Agnes ;)

Nu ska jag fixa lite innan vi drar iväg.
Ha en underbar helg!
Toowe Östlin



Kommentarer
Postat av: Anonym

ha så roligt toowe! :D Haha , klart jag skickar iväg ett sms! :D <3

2010-01-29 @ 16:12:59
Postat av: agge

Det var från mig ;););)

2010-01-29 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0