kalkonlördag!

God eftermiddag!

Först och främst tänkte jag säga att Andreas lägenhet var jättefin och jag är imponerad. Min pojkvän har verkligen bra smak, MUMS! Det var också otroligt skönt att få krama och pussa på honom igen. Jag har nog aldrig känt mig så ensam som jag har gjort under de 16 dagarna utan honom. Men nu så!

Har varit på E-center med mor & far idag och jag har kommit på att jag verkligen hatar personerna som står vid den andra ingången. De som ska babbla om telefoner, abonnemang, telefonkort o.s.v. Varje gång jag går in dit tar jag sats och nästan springer förbi dem för att slippa parata med dem. Förstår inte hur de orkar ta ett sådant skitjobb! Tror inte det finns en människa som tycker de är till någon nytta, haha. Fast de får gärna stå där, om de slutar tjata på mig :P Aja, jag hittade en bh och ett par trosor på lindex, välbehövligt!

Ikväll blir det robinson med mamma och pappa, de ska verkligen vara glad att de har mig! Jag tar hand om dem medans mina syskon är ute på vift. Ibland funderar jag på om jag är lite för tråkigt skötsam? Är bra sugen på en fest nu kan jag säga, var allt för läge sedan!

Saknar Agnes och Sofia otroligt mycket, har inte träffat dem sedan 17:de :O Men på måndag så tjejer!

Tänkte ladda upp bilder från Luleå, men det tar en sådan tid! Därför laddar jag upp dagens måltid: Kalkon, klyftpotatis, sallad och bea! Gött!

Ha en bra lördagskväll!
Toowe Östlin


Kommentarer
Postat av: AGGE

Saknar dig med toowis! :)

2010-01-09 @ 18:07:50
URL: http://agnesnilson.blogg.se/
Postat av: Töwe

Snart träffas vi!

2010-01-09 @ 19:18:52
URL: http://toovveostlin.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Saknar dig, tyvärr var jag för trött i lördags, men hoppas vi ses snart. Puss & Kram

2010-01-11 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0