Inget glädjeskrik!

Vill knappast skrika av glädje för att det är måndag, men det är ju ännu en dag närmare helgen! Vilket är positivt.  
Haft världens mysigaste helg med Andreas, den har varit så mysig att jag inte ville kliva upp ur sängen i morse utan bara spola tillbaka tiden till fredagen igen. Duktig som man är kliver man upp och går till skolan ändå, man är väl tvungen..? 

Har varit en lugn och skön dag i skolan så det var inget problem att ta sig igenom dagen. Ser fram emot vecka 10 då det är sportlov, det gäller att bita ihop såhär i vintermörkret. I morgon ser det också ut att bli en slapp dag, men jag vill bra gärna ta en sovmorgon... Det är mycket man vill och man kan ju inte få allt! :) 

Min far ligger i sängen och har ont i magen och jag sitter på kökssoffan och är rädd... Agnes och Sofia har skrämt upp mig som fan idag. Jag ser en del av mitt hår i ögonvrån och alldeles nyss flög mina tankar iväg och jag trodde det var någon som stod där. Det var väl tur att det inte var någon! Undrar var jag ska sova inatt? Kan inte minnas när jag sov själv sist. Har sovit med mamma de senaste sex veckorna p.g.a att pappa har jobbat natt och nu har han ett litet uppehåll när det gäller natt veckor. KUUUL! Tänker fasen inte sova nere i mitt rum, det kan finnas spindlar eller spöken där nu :P Blir väl i gammelrummet med Lasse, hoppas han håller tyst för en gångs skull...råttjävel :D

Tror de är dags för mig att äta något nu, magen kurrar.
Ha det bra!
Toowe Östlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0