Good Day!

Haft en rolig och händelserik dag idag! Mycket skratt, efterlängtat.

Skolan startade med Rehab där jag, Isabelle och Thomas blev klar med grupp arbetet om CP som vi ska redovisa på fredag. Efter det kan man säga att vi hade hål i två timmar. Höll på med frågor till intervjun som jag, Agnes och Fialotta håller på med, men det gick rätt snabbt så resten av tiden fördrev vi med att ha djupa och mycket trevliga diskussioner (HÖHÖ). Efter de djupa diskussionerna och skratt var det dags för lunch, FEM PANKAKOR OCH TRE MACKOR sug på den du morsan! Nu är jag så trött på tjatet om att jag äter lite, men idag har jag bevisat för henne att jag kan äta om mitt humör är på topp! Mohaha. Aja nuså…

Efter lunchen blev det skratt så jag tror jag skulle dö! Brandlarmet gick och många skämt drogs av trevliga trean (Toowe, Sofia och Agnes <3). Det var någon som hade tryckt på larmet och det brann såklart inte. Lillebror sa att två datorer hade blivit stulna under tiden när alla var ute. Fyfan i sånna, varför?

Slutade fyra och då proppade jag i mig ännu mer mat och mätt var jag, uuusch. Kvart över fem kom Petra och Vickan och hämtade mig. Vickan är på topp, ser verkligen framemot tävlingen i helgen! PERS PERS PERS hoppas vi på! :D

Nu har jag inte tid med det här mer!
HARE BRA
TOOWE ÖSTLIN

 


Kommentarer
Postat av: agnes

hahaha! det var en grymt rolig dag! :D

2010-01-21 @ 08:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0