En lördag i bollnäs

Ja, då kan man säga att lördagen strax är förbi. Har varit i Bollnäs hela dagen med min söta Viktoria som tävlade i 60m och längd. Jag tycker det gick jättebra! Mycket spänning såhär första tävlingen på väldigt länge, men hon var grym :)

Nu har jag flyttat upp mitt rum och det känns otroligt skönt. Trivs mycket bättre här uppe och det känns verkligen som mitt rum nu när jag tagit upp alla grejer också. Det gillas starkt :) Mammie och jag ska in och kika på tapeter till veckan. Kommer väl bli krig eftersom vi tycker helt olika ;)

Om 45 minuter börjar Robinson, jag älskar lördagar med robinson och jag älskar fredagar med let's dance! Jag kan faktiskt inte se något roligare/mysigare än att slå sig ner i en soffa och titta på dessa program med personer man älskar, hur tråkig jag än låter så tycker jag verkligen det. Fast någon gång skulle det ju faktiskt vara roligt att göra något annat. Fast jag har inte ork till speciellt mycket när skolan är igång. Mattias var hur jävla bra som helst igår, han ska vinna! Är det inte lite fusk att få vara programledare? Jag skulle också vilja klämma på kändisarnas muskler, skulle inte ni? Man kanske ska ta att bli programledare...fast det skulle inte funka så bra för mig eftersom jag pratar för snabbt och otydligt ;D jag får klämma på Andreas muskler istället och det duger perfekt för mig det eller jag kanske ska säga att det mer än duger ;) Han är perfekt! 

Tror att jag ska gå på colajakt nu. 
Ha en fortsatt trevlig lördag!
Toowe Östlin  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0