Vi rimmar på en torsdag

Jahaja, då var det torsdag då. Vid den här tiden förra veckan satt jag på en buss ifrån Luleå och var någonstans mellan Umeå och Ö-vik. Det känns som att det var flera veckor sedan jag var där :D haha.

Jag är på mycket bättre humör ida och det är bra för det är så det ska va! Idag var det första gången vi hade Svenska B och roligt var de. Började med antiken, något bättre än matematiken. Matten gör mig trött och arg för man måste ju vara en slitvarg. Tänk om man vann 50 miljoner på bingo, då slapp man i skolan gå. Det är bra skönt att drömma, men man får aldrig glömma...det är ändå bättre i verkligheten är den bästa roligheten. Nu ska jag sluta dryga mej, sholahoppsholla Hej!

Lite roligt får man ha såhär på torsdagseftermiddagen tycker jag! Det finns två saker som får mig att vilja ligga kvar i sängen hela dagen i morgon, och det är:
1. Matteprov
2. Jag kommer ha en sådan träningsvärk att jag inte kommer kunna gå.....

Men sedan har jag många saker som överväger att inte stanna kvar i sängen, och det är:
1. Blir klar med matteprovet
2. Träffa mina bästa vänner
3. Lassange till lunch
4. Rehab lektionen
5. Sista dagen på veckan innan helg
6. Får träffa Adde

Nu örker jag inte skriva mer! 
Toowe Östlin


En happy face bild :)
 

Kommentarer
Postat av: soffaaan

sötnos :)

2010-01-17 @ 14:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0