Matte du gör mig ledsen!

Jag hittar inte ork någonstans just nu, vill bara lägga mig ner och skrika! Vill krypa ner under mitt täcke och grina sönder sängen. Känner mig fövirrad och trött, börjar få panik på allt nu. Kunde inte somna igår för mina tankar äter upp min sömn. Måste göra det och det och det. JAG HATAR MÅSTE! Fick reda på att vi ska ha matteprov på fredag idag...hmm två lektioner har vi fått till detta kapitel, en till får vi på torsdag då vi ska repetera. Jag brast ut i gapskratt när jag fick reda på det, för det är så jävla skrattretande! Hur kan man sätta ett prov efter tre lektioner när man vet att det är otroligt många som har svårt med matte B, att det är många som inte klarar kursen. Får hoppas att jag hinner lära mig allt jag glömt under lovet de här fyra kvällarna. SLUTA TA UPP MIN TID!

Fan vad arg och less jag är nu! Trodde allt skulle bli bra, att jag skulle hitta ork på lovet men det var väl bara för att göra mig själv glad. Är jag på rätt väg? Det känns som att jag är ute och cyklar och att detta är inte vad jag vill längre. Kan någon hissa ner mig på jorden igen och se till att jag klarar av att stå utan att falla hela jävla tiden.

Nu ska ni inte få lyssna på mitt gnäll mer. Alla mammor som inte har några tonårsdöttrar ska vara glada kan jag säga, det är ingen enkel match. Det är mycket de behöver i sina deppiga perioder kan jag säga, speciellt kärlek. Det är väl tur att man får de iaf.

Tänker inte ge upp och jag tänker fan inte det här hindra mig från att få G på provet på fredag. Fast jag vill bra gärna skita i allt...NEJ FY SKÄMMS TOOWE.

hejdå.....



lalalalala hittar ingen låt som passar lalalalalala jag behöver en låt för att bli glad lalalalalalalala ge mig tips shalalalaaaa!





Kommentarer
Postat av: Svärmor

Du kommer att fixa detta jävla prov hur enkelt som helst stumpan. Håller tummarna.

2010-01-12 @ 12:54:28
Postat av: toowe

tack Mona, det behövs verkligen!

2010-01-12 @ 16:20:50
Postat av: smulan

Detta klara du gumman!

2010-01-13 @ 22:47:07
Postat av: tööwe

Vi får hoppas på det :)

2010-01-14 @ 16:52:02
Postat av: Röven ;)

Hur gick matteprovet?

2010-01-21 @ 12:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0