Catwalk

Grattis Sofia på 18 års dagen! ♥

Nu sitter jag på svenskan och bara njuter av ingenting. Har haft världens roligaste morgon, vi redovisade våra klädstilar och symboler idag. Vi hade en modevisning, jag var programledare. Frida var EMO, Mansatha var nörd, Thomas var brat, Linn var hiphoppare och Sophie var fjortis. Otroligt snygga var mina modeller! Ni kan se hur vår grupp såg ut på bilden ;)

Efter den här lektionen hoppas jag att få reda på vad jag fick på matteprovet, ÄR SKIT NERVÖS! Ge mig ett G snälla GUUUD! Slutar fyra och då ska jag hem till hjärtat och mysa :)

Dags att arbeta lite. 
PUSS
Toowe Östlin 


 


Kommentarer
Postat av: fiaa

taaaack hjärtat <3

2010-01-21 @ 13:24:38
Postat av: namsdagsbarnet

ni är så fina! :D

2010-01-21 @ 14:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0