Babbelkusen

Sitter ensam i mitt stora hus, har världens magvärk och känner ett stort behov av choklad. Har försökt tracka mamma på telefonen så att hon går ner på konsum och köper en marabou till min när hon kommer hem. Den största ska jag tamme fasen ha ;)

En underbar dag har det varit, haft en lektion! Det är väldigt sällan man får sluta tidigt och därför är jag otroligt glad! Ska snart ta en lång dusch, leta fram kläder och äta något. Ska vara i Andreas lägenhet själv från halvsex till typ halv tio. Hoppas verkligen att jag inte hör några läskiga ljud för då vet jag inte vad jag gör, haha! Ska plugga på samhällsprovet och matten så jag kommer inte ha mycket tid till att lyssna på massa ljud. Men lite rädd kommer jag nog vara :D

Jag kommer ha fullt upp tre helger framöver. I helgen åker familjen till Sundsvall, nästa helg är det tävling med Vickan i Bollnäs och helgen därpå är det tävling med Vickan i Umeå. Det var längesen jag kände mig såhär upptagen. Det är nog rätt bra för mig, jag behöver det.

Iväg och söka sommarjobb måste jag också... Jag orkar verkligen inte jobba i sommar, det skulle vara så skönt om jag fick en ledig sommar till. Har ingen lust att jobba på ålderdomshem heller...har gjort det varje sommar sedan jag var 14. Det skulle vara skönt med ett litet byte. Men samtidigt känner jag mig hemma där också. Det skulle vara jobbigt att lära sig massa nytt, tycker inte alls om det. Det blir väl att söka på Kastanjen och hoppas att jag får jobb där. För där trivs jag skitbra!

Har inte tid med att sitta och babbla här mer.
Ha en bra tisdag!
Toowe Östlin


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Härrejisses jag måste nog åka till Adde med mat, han ser ju ut som ett benrangel ju. Kram.

2010-01-26 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0