<3

Something whispers in my ear and says:
"That you are not alone
For I am here with you
Though you're far away
I am here to stay"



saknar dig hjärtat, längtar tills jag får vakna upp med dig och krypa ner i din famn.
du betyder allt för mig och jag behöver dig så oerhört.
om du lämnade mig skulle min värld rasa för du är min mening, du gör mitt liv värt att leva.
jag vet att du älskar mig för du visar det på ett sätt som ingen annan gör.
jag lovar och svär att jag kommer vara din förevigt för 
jag älskar dig
nu och föralltid
.


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Då var det kört igen ;-) behöver inte säga mer, eller hur?

2010-01-12 @ 12:56:14
Postat av: Svärmor

Då var det kört igen ;-) Beöver väl inte säga mer?

2010-01-12 @ 12:58:20
Postat av: Svärmor

Oops jag har visst hakat upp mig. Ha ha

2010-01-12 @ 12:59:10
Postat av: toowe

Haha du är så söt ;D

2010-01-12 @ 16:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0