en liten flicka skriver av sig!

Känner mig allmänt trött i hela kroppen. Vaknade kanske på helt fel sida i morse? Trots att jag är trött som ett as så känner jag mig sjuk glad. Vad kan det vara? ;)

Haft en rätt skön dag idag faktiskt, jag hatar skolan när jag vaknar på morgon men så fort jag kommit dit och varit där en stund blir allt mycket bättre. Satt och pratade om jobb idag och hur vi vill ha det på vårt jobb, rätt roligt att diskutera det. Vi kom även in på mål och att det är viktigt att man inte har det. Har suttit och funderat på det och vad är mina mål egentligen? Ewa sa att det är mycket lättare att göra något om man har mål och jag borde kanske fundera på det. Man kanske ska ha något att kliva upp för på morgonen. Det har jag ju redan, jag har ju min älskling, men när han ligger kvar i sängen när jag ska till skolan så vill jag hemskt gärna ligga kvar och mysa med honom :D Så det är väldigt svårt att kliva upp på morgonen ;) Fast däremot när jag inte sover med honom dyker alltid tanken "en dag närmare tills jag får träffa Andreas" upp. Tar inte lång stund innan jag står på benen då, hehe. Jag har ju också mina underbara vänner som jag träffar varje dag i skolan, de får mig att kliva upp ur sängen även när jag sover med Andreas, så ni ska veta att ni betyder väldigt mycket för mig! När jag skriver ni så menar jag framförallt Sofia och Agnes men också alla andra människor som gör mig glad :) 

Inge Umeå blir det i helgen heller, hade sett fram emot att åka iväg med Vickan en helg nu så det var synd att det blev inställt. Fast det känns skönt att veta att man inte kommer vara inne i en byggnad som kan rasa ihop, hehe. Får se om hon och jag hittar på något annat istället. :) 

Saknar Ronja som en tok och jag vill bara att hon ska komma hem så att vi kan toka oss. Men varken hon eller jag skulle väl ha tid att vara sociala nu. Fast hon har väl det mycket värre än vad jag har det så jag ska inte klaga på att jag har mycket nu. Ett prov i veckan fram till vecka 8. Slappt som fään! Men en helvetes våg med uppgifter kommer väl snart. Gäller att vara förberedd. 

Det var inte meningen att jag skulle hamna framför datorn utan jag skulle gå ner och duscha. ojojoj, börjar jag bli en datanörd tro? Hoppas inte det ;) 

Det var roligt att skriva av sig lite skitsnack. 
Hoppas ni njöt lika mycket som jag, höhöhöh. 
Puss och mys från ett av ljusnes röda hus. 
Toowe Östlin    


Kommentarer
Postat av: Mona

Jag njöt lika mycket som Dig, alltid lika glad när jag ser at du har skrivit nåt nytt, men va du än skriver om så hamnar det en liten tår i ögonvrån. Hihi.

2010-02-10 @ 08:27:24
Postat av: SnyggRöven!

Toowe du har skrivit lite fel ;) du menar väl att de är BRA att ha mål? :P Och så måste jag säga att jag saknar dig så otroligt mycket! nu vill jag toka mig mä dig. Sen tycker jag att du ska uppdatera din blogg lite oftare, typ minst två gånger om dagen, berätta outfit och lägga upp bilder som du tagit under dagen. När du gör de ska jag börja marknadsföra din blogg :D Loveya <3

2010-02-10 @ 13:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0