Måndag var det!

Är puttelite arg för tillfället. Vår klass skulle få en lång sovmorgon på torsdag, "Woho" tänkte jag. Tänk att veckan kunde börja så underbart. Hehehehe...trodde jag ja! "Men Agnes och Toowe måste ju komma hit klockan åtta ändå eftersom de ska ha friidrottfys för ettorna", wiho........någonstans mellan att Rakel började prata tills hon sa "för ettorna" rasade hela min dag. Det underbara vädret och mitt glada humör betydde inget längre. Allt jag vill är att få sova ut och slippa sätta mig på sjubussen. Skitkul att börja åtta för att ha friidrottfys med ettorna en timme och sedan sitta i en och en halv timme i skolan och vänta på att vi ska börja. Vad vill skolan mig egentligen? Jävlar i namma om inte ettorna är tacksamma för att vi gör det....

Såklart räddade min favoritlärare Ing-Marie hela dagen genom att låta oss plugga på provet hemma. Inte helt fel att få sluta två istället för fyra. Eftersom det går farligt bra att plugga på svenskaprovet nu tänkte jag skriva ett inlägg en snabbis! Får det gå såhär bra att plugga? Det är så himla svårt att veta hur svårt provet blir när det är lätta instuderingsfrågor. Det kommer jag inte få reda på förens på torsdag så det gäller att få in så mycket information som möjligt i mitt huvud till dess.

Ska strax åka hem till Andreas och mysa. Om jag inte är på bra humör nu så kommer han få mig på bra humör. På något konstigt vis lyckas han alltid med det. Det måste vara hans charm som jag är tokig i! Det finns ingen tokigare människa än Andreas, sitter här och flinar när jag tänker på alla tokiga saker han kan få för sig att göra. Haha, fan vad kär jag är i honom! Det är helt sjukt. Haha, jag älskar min Andreas! ♥

Klockan är allt för mycket nu!
ha det bäst!
Toowe Östlin

Om jag fick massage så lovade jag att vara tyst
och ni som känner mig vet att det inte är
min bästa specialite ;)


Världens bästa pojkvän :)


Kommentarer
Postat av: SnyggRöven

Du får fan ge ettorna träningsvärk som hämnd :D

2010-02-09 @ 13:26:58
Postat av: toowe

ja jag tror nästan det!

2010-02-09 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0