Tillåt mig vara shopaholic för en dag!

Godkväll!

Har nyss suttit och kämpat lite med Rakels uppgift och det går så himla bra att skriva hemma. Tog ett litet uppehåll från trafikantpluggningen, jag vet inte om det är bra att kötta så mycket kvällen före provet. Det känns bra nu och jag hoppas verkligen det går vägen. Annars får jag improvisera, haha ;D Ska läsa igenom frågorna och kika lite på vägmärkerna en sväng till. 

Har varit en tuff dag idag och jag har glömt bort ett xantal gånger att vara positiv men i morgon är det en ny dag och då är det nya tag som gäller! Mitt humör blev faktiskt mycket bättre efter den goda lunchen och när jag slutade för dagen blev jag mycket glad. Tröck i mig två plopp (jag tycker att jag förtjänade dem) sen var humöret på topp. Gick upp till banka och kikade hur ekonomin såg ut, 800 kr kvar till nästa vecka. "SKÖÖÖÖNT", men efter jag gått på stan med mamma i cirkus 15 min så hade jag bara 100 kr kvar. Jag undrar egentligen vad som hände? ;) Kan det vara så att jag gick in på en skoaffär och hittade ett par converse och på något knasigt sätt hoppade min högra addidas sko av och plötsligt satt converse skorn sååååå perfekt på min fot. Jag har ingen aning men jag vaknar upp när jag står i kassan och ger kassörskan mitt bankomatkort. Hehehehe oppsan. Det jag vill få fram är att det var inte meningen att köpa dem, det var shopaholicen i mig som gjorde det ;) Shit the same! JAG ÄLSKAR DEM, JAG ÄLSKAR DEM OCH JAG ÄLSKAR DEM!

Jag tror att jag har suttit för länge vid datorn än vad jag hade planerat. BUSIT!
PUSS OCH GOS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0