Snorigt men bra!

Då var matteprovet avklarat och jag hoppas verkligen att det var mitt allra sista matteprov på gymnasiet. Huvudet är lite trött såhär efter ca 2 ½ timmes matteprov. Känns skönt att det är över i alla fall. Ett prov och en uppgift klar innan lovet och det känns underbart skönt.

Snoret rinner och jag nyser ca 20 gånger per dag (om inte mer) men står glatt på mina ben. Haft en bra dag i skolan idag, såg på en mycket bra film på MSK och sedan blev det käk och efter det prov. Sitter hemma och väntar på mat just nu, korv i ugn -muums!

Det kvällen har att erbjuda är ett mål "Vickan träning, med lite skratt", känns som att det var längesen vi träffades fast det var redan förra veckan. En vecka kan faktiskt kännas som en evighet när man saknar någon kan jag då säga, fast det vet nog de flesta tänker ja!

Jag kanske ska ta och göra någon nytta, men vad kan det vara?
Lägga mig i soffan kanske? - MHM

Ha det bäst!

lassepojken :)

Kommentarer
Postat av: agge

LASSE! :D

2010-02-25 @ 17:30:55
Postat av: SnyggRöven

Såå söt Lasse är! =)

2010-02-25 @ 19:39:41
Postat av: toowe

klart att min son är söt! :D

2010-02-25 @ 20:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0