Onsdagsprov = avklarat

Ibland känns allt så jävla meningslöst, att jag ens orkar bry mig... Är väldigt trött på hur vissa bara tar mig för givet nu. Skit på er säger jag bara, jag är så jävla trött på att vara den som är ständigt orolig. Skulle sitta skönt med ombytta roller nu, mhm!

Haft en bra dag i skolan och nu är äntligen trafikprovet över. Vet inte riktigt hur det gick, det kändes bra men samtidigt inte. Jag tror att jag blev lite lurad några gånger och det suger :P Hoppas iaf att jag har över 20 p så att jag klarar G! Hoppas hoppas hoppas :)

Vickan har varit på besök i min klass, eller det var bara vissa i klassen, idag och hon var så modig som våga komma och träffa mina farliga klasskamrater ;) Vi ska iväg och träna i Bollnäs snart. Får se hur det går eftersom mina fötter inte alls är i form. Det känns som att jag har världens största blåmärke under foten, vet inte vad jag har gjort men det gör verkligen jätteont att gå. Men träningsskorna kanske är snällare mot mina fötter än mina andra skor.

Eftersom det inte finns mycket mer att skriva om så tror jag att jag sätter punkt här!
Jag älskar alla som bryr sig! Tack som fan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0