OBS! inlägget innehåller trevliga bilder!

Nu är en uppgift klar och det känns väldigt skönt måste jag säga.

Idag har det varit en mycket hädelserik och fysiskt jobbig dag men man fick mycket (speciellt skratt) tillbaka också och det är huvudsaken. Tänkte därför inte skriva mycket utan lägga ut lite bilder från morgonen då vår klass åkte skridskor med SFI, jag undrar om de har haft såhär kul sen de kom till Sverige? Haha ;D

Min häl håller verkligen på att göra uppror mot mig, var till sjuksyster idag och hon sa att det kunde vara hälsporre eller en överansträngning och jag hoppas verkligen att det inte är en hälsporre för jag orkar inte med sånna saker! Jag vill ha en frisk och smärtfri kropp :P

Aja, jag ska ladda upp bilder och sedan hoppa in i duschen!
Kärlek gott folk!










Kommentarer
Postat av: Mona

Hoppas du får en fin helg. Kram på Dig stumpan.

2010-02-19 @ 19:56:20
Postat av: Toowe

Detsamma Mona! Kram :)

2010-02-20 @ 10:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0