Lördag

Det är helt sjukt hur mycket snö det är ute nu! Tar det aldrig slut? Tänk hur mycket vatten det blir när det smälter...översvämningar överallt, hehe. Måste säga att det är LITE mysigt. Undrar när det var såhär mycket snö sist :D

Har nyss färgat mitt hår blont, nej jag skämtar inte, men blonderingen fungerade inte på mitt hår. Det är precis lika färg som det var innan förutom i hårbotten där det är en blondliknande färg. Jag ska inte bli blond, utan jag ska färga mitt hår rött men eftersom den röda färgen inte fungerar på mitt mörka hår så måste jag göra en avfärgning först. Ska försöka med en starkare blondering i morgon och jag hoppas att det funkar.

Jag känner ett stort behov av pengar nu. Det finns så mycket som jag behöver och när jag får lönen och studiebidraget på fredag kommer det krypa myror i benen på mig. shopppppa!

Tyckte jag hörde Ronja säga att vi ska till Karos, hoppas det blir en bra kväll. Men först ska jag trycka i mig en kebabtallrik. NAAAJS ;)

Ha en bra lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: smulan

Jag har köpt blondering som snart kommer. Tänkte om du tänker bli blond sen så kan jag färga dig =) Sen om du vill så kan jag köpa hem avfärgning och en röd färg, så slipper du gå till frisören och lägga ut hur mycket pengar som helst :) PUSS!

2010-02-20 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0