I'm so fucking happy!

Det är första gången på väldigt länge jag sitter vid datorn efter nio på en vardag. När jag är hemma så brukar jag ligga och sova som en stock vid den här tiden ;) Men inte ikväll! Det kanske är därför man är trött, för att man går och lägger sig för tidigt, vad vet jag?

Jag känner att jag verkligen behöver en förändring nu. Ni förstår inte hur positiv jag ska bli. Jag ska försöka att vara så positiv som möjligt! Agnes och Sofia, ni får faktiskt hålla koll på mig och slå mig på fingrarna när jag bryter mitt löfte! Tänk vad livet blir skitigt av ständiga negativa tankar. För jag är egentligen ingen negativ person för det finns ingen som är så full av skratt som jag ;) Jag ska inte bara vara positiv, jag ska även sätta mig själv först. För det är väl viktigt att även jag mår bra? :)

Nu har jag köttat i pluggandet och jag hoppas att det ger avtryck. Och det kommer det, eller hur? För positiva tankar var det ;) 

haha, jag vill verkligen inte lägga mig! Jag har inte haft en sådan energi sedan 1988...! Det känns verkligen som att jag skulle kunna ta på mig jogging skorna och gå ut och jogga nu. Eller kanske inte, sängen är trots allt varmare och mysigare än den kalla snön! Hihi!

Men jag borde nog gå och lägga mig nu :)
Vem vill tvinga en pigg & glad toowe ner i sängen?
Förmodligen klockan!

Godnatt alla nära och kära :-*



Kommentarer
Postat av: SnyggRöven

Alltså jag sitter i datasalen på skolan och folk måste ju tro att jag är störd för att jag får tårar i ögonon när du skriver sådär! bra Toowe så ska de låta! jag är så otroligt stolt över dig och så satt jag med ett stort brett jävla flin när jag läste inlägget! JAG ÄLSKAR DIG! Grattis på fettisDAGEN!! :P

2010-02-16 @ 09:36:33
Postat av: Mona

Kram på Dig stumpan.

2010-02-16 @ 14:42:39
Postat av: toowe

KRAMAR I MASSOR TILL ER BÅDA!

2010-02-16 @ 18:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0