ilskan är outhärdlig

Känner en grymt jävla ilska inom mig och jag antar att nästan alla har en förståelse för det. Men det gäller att släppa det nu, om jag kommer kunna göra det är ett stort frågetecken....

Skönt att det är helg i alla fall, fast mycket till helg vet jag inte om jag kommer få. Måste kötta i trafikant nu, håller på att bli galen. Men jag tänker fan inte sätta mig och göra ett prov och inte veta vad jag håller på med. Försöker hålla ut till lovet och det är bra tre veckor kvar och det klarar jag lätt ;)

Ska snart plugga lite, sen ska jag och lillebror ha filmkväll! Väl behövligt =)
Äta chips som fasen ska jag göra!
Underbart :)

The Odyssey ska vi kolla på och jag hoppas att den är bra :)

Ha en kanon helg och njut varenda sekund.
och på söndag, va med någon ni älskar!
BAMSE KARM MED EXTRA VÄRME!
Toowe Östlin


Kommentarer
Postat av: SnyggRöven

Ååå va mysigt att ni ska mysa du och Ricky =) jag vill också vara med!! Jadu på söndag ska man vara med någon man älskar....tyvärr kan inte jag de så de blir jag och tvättmaskinen :( (Y)

2010-02-12 @ 18:25:24
Postat av: Toowe

Vad tråkigt ;) men finns det ingen som kan mysa med dig under tiden då? =)

2010-02-13 @ 14:47:13
Postat av: SnyggRöven

TOOWE! jag ska lära dig en sak...KILLAR ÄR SVIN!

2010-02-15 @ 13:48:50
Postat av: toowe

inte min kille :D

2010-02-15 @ 16:58:25
Postat av: SnyggRöven

De kanske finns undantag! MEN DOM FLEST ÄR SVIN!!

2010-02-15 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0