Helgen i Sundsvall

Ja ni, då var det måndag igen. Känner mig inte ett dugg utvilad efter helgen, klev upp kvart i åtta både lördag och söndag. Hotellet var mysigt och det var god frukost (det viktigaste).

Fredag:
När vi kom dit på fredagkväll käkade vi och efter det skulle vi på relaxavdelningen som bestod av bastu och en pool. Hmm...relax? Poolen var svinkall och den var full av småpojkar som plaskade så att vattnet stänkte överallt. Därför bestämde vi oss för att skippa det och basta istället. Bastun var liten och där inne satt det några nakna damer. Jag hade ingen lust att trängs i en liten bastu med nakna damer. Istället pallrade vi oss upp på hotellrummet. Jag och Ronja som hade ett hotellrum badade i vårt badkar och det var sååå mysigt! Ett jäkla deeptalk blev det också. Väldigt behövligt, det är allt för få människor jag kan prata med. Tack Ronja för att du tar hand om din lillasyster :) 
Blev inte så mycket mer den kvällen, försökte titta på Hannibal men den var så dryg så att vi somnade som två stockar!

Lördag:
"as I pray for what I am
to my god that made me damned
I see myself in front of me
a man I never choosed to be"


Nomy - this heart of ice väckte oss 07.45. Det var bara att bita ihop och kliva upp, man vill inte vara sist vid frukosten liksom! Vi var bland de första. Satt där och försökte trycka i så mycket av allt god som möjligt och PLÖTSLIGT dök någon slags glänsande ängel upp Nanne Grönvall! Jag kände verkligen hur jag super glodde på henne och resten av familjen också! Hallå, vi kommer från Ljusne, inte får vi se kändisar ofta heller! Hon var i alla fall jättesöt! Väldigt liten trots att hon hade riktigt höga klackar sådär vid nio på morgonen. Hon var liten men tillräkligt stor i mina ögon att jag inte vågade gå och krama på henne som jag gärna hade villat gjort.

Efter att man har väntat på Ronja i minst 756 minuter blev det att gå upp på hotellrummet och fixa till sig innan vi drog ner på stan. Jag köpte en foundation och ett svart linne. Tyckte inte att det fanns särskilt mycket och jag brukar ha svårt att släppa lös plånkan. På väg tillbaka till hotellet köpte vi med oss subway mackor. Gott som fan vare, synd bara att man blir äckligt mätt. Låg inne i Karos, Mollys och Rickys hotellrum och gosade med systrarna ett tag. Klockan fem gick vi till bion för vi skulle kolla på "Snabba cash", den var rätts så bra tycker jag. Joel Kinnaman var rätt så söt, men inte så snygg som alla säger att han är. Definitivt inte min smak! Efter det gick vi tillbaka till hotellet där det skålades med öl och jag läste tidning och försökte se lite vuxen ut ;) Satt även och såg finalen på Robinson, tur som fan att det var Hans som vann istället för Jimmyjävel!

Jag somnade fridfullt (?!) vid halv tolv.

Söndag:
Vaknade upp av samma alarmsignal och samma tid på söndagen. Åt samma frukost fast nu tog jag pannkaka istället för fil och torkade bananas.

Utcheckning klockan tolv, gick ut i kylan och nästan halvsprang hem till Ronja. Hann sitta i Ronjas lilla lägenhet i ca en halvtimme innan det var dags att gå till bussen som tog oss hela vägen till Birsta. Köpte ett par jeans, ett skärp, en skjorta och ramar. Letade Converse skor ÖVERALLT, fanns inte min storlek någonstans. Lite besviken blev jag men man fick tänka på den goda IKEA maten istället.

Tog fembussen tillbaka till centrum igen och från stan till Ronja gick jag i 140 och frös som en apa. När vi kom tillbaka till Ronnys lägenhet blev det en lång väntat tills xtåget tog oss hem. Klockan tio var vi i Ljusne och med två långkallingar ett par jeans och tre tröjor + jackan frös jag hela vägen hem! Jävla kyla!



Jag kan sammanfatta denna helg som händelserik. 
Saknar Ronja sjukt mycket. Varför känns det som att det bara är du som bryr dig?
Aja, nu ska jag inte vara sån!

Blev hemskt mycket text nu och därför lägger jag in några bilder.
Nu måste jag plugga matte.
Ha det bra!
PUSS


Detta kan faktiskt hända, även i Sundsvall!


Ronja, Toowe och Karos

Ronja och Toowe

Toowe, Yvonne, Molly, Karos, Ricky och Kenth

IKEA MAT


IKEA MAT

Snyggingar


Ronja vid frukost

Frukost

Frukost.



TACK HEJ!


Kommentarer
Postat av: Röven

You make me happy! Älskar dig min söta honungsboll <3

2010-02-01 @ 21:39:21
Postat av: Mona

Ser ut som du har haft en riktig myshelg. Härligt. Kram.

2010-02-02 @ 14:32:12
Postat av: agge

vad söt ni är! :D <3

2010-02-02 @ 16:03:15
Postat av: toowe

Jag tackar och bockar för att ni förmodligen är mina tre enda läsare och att ni kommenterar :D

2010-02-02 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0