Fredagkväll

Dagarna flyter på som bara den, att det redan är fredag! Lovley!

Det var meningen att jag skulle plugga som en galning ikväll men det blev inte mycket gjort, inget alls faktiskt. Har haft en väldigt trevlig kväll med en lång och rolig konversation, haha!

Är så grymt glad nu när Ronja är hemma! Nu känner jag mig hel och äntligen har jag ork att skratta och busa med henne. Själv har jag inte heller fått sovit på hela veckan och det har gjort mycket! Igår morse vaknade jag upp på mammas del av sängen med hennes täcke. Jag hade övertagit hela sängen och mysigt var det. Min mamma är bäst ♥

Ikväll har jag spenderat med min söta Ronja. Vid åtta gick vi till Karos och kikade på Avatar. Jag tror att den var bra, jag somnade så jag kan tyvärr inte säga vad jag tyckte om den. Den var alltså inte tråkig så att jag somnade utan jag var bara väldigt trött. :P Har käkat ostkrokar som fasen och magen är nu stor som en köttbulle!

Imorgon ska jag sova ut och sen är det kötta i pluggning. Jag ska även fjäska för mamma så att jag får en liten slant så att jag kan färga håret. Är väldigt sugen på en förändring nu! Kanske ska färga mitt hår blont? Man vet aldrig vad som händer när jag och Ronja exprementerar med mitt hår ;) På kvällen ska vi i alla fall kika på mello och heja på våran älskade Darin :-*

Fy i helvete vad glad jag är! Får man vara såhär farligt glad? 
Jag får det och jag behöver inget jävla tillstånd för det! ;)
Sov gott alla sköna människor!
PUSS



 


Kommentarer
Postat av: Mona

Härligt se att du är så gla, puss på re

2010-02-20 @ 16:00:02
Postat av: toowe

ja men visst är det? :D Puss och kram!

2010-02-20 @ 16:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0