Då var det fredag igen!

Dagarna bara rullar och är det inte skönt?
Kom nyss hem från en Bollnästräning med Viktoria, hoppade lite längd för att kontrollera så att allt stämmer till morgondagen då det är tävling. Hoppas på det bästa som vanligt och i morgon vill vi ha fina resultat :)

Det var inte precis första gången jag var i Bollnäs idag utan rehab-klassen var på studiebesök på habiliteringen i Bollnäs. Om jag ska vara helt ärligt så tycker jag inte att den gav särskilt mycket. Hade hoppats på att få träffa några barn eller få se hur de jobbade på riktigt, inte läsa det på ett papper för det kan man göra i skolan. Menmen. Inte nog med det så missade jag 15.20 bussen och var tvungen att vänta till klockan skulle bli tio över fyra. Det är inte så trevligt att komma hem halv fem en fredag :/

Igår fick vi tillbaka matteprovet och det var en lättnad att se att jag klarade g. Man skulle ha 14 och jag fick 15, tuuur :) Nu har vi börjat med geometri och det är både lätt och svårt. Man får plugga in det och hoppas att man lär sig det. Två mattelektioner kvar nu, sen är kursen slut. Slutprovet kommer vi ha vecka 8 och jag hoppas att det går bra och att mitt huvud är i form till dess.

Jag tänkte ta att duscha nu och sedan lägga mig sängen och se en film. Måste somna i tid ikväll så att jag är i form till Vickans tävling i morgon. En ledsagare får inte vara i oform heller!

Hoppas ni alla har en mysig fredagskväll och alla ni som är med era pojkvänner ska ta vara på det. Önskade att jag också fick mysa med min älskling ikväll. Men det gäller att gilla läget, jag får nöja mig med min säng och en bra film istället!

Massor av kramar till mina trogna få läsare! :*
Toowe Östlin


Don't worry be happy!

Kommentarer
Postat av: agge

Massor av kramar till dig med toowis! Vi ses imorgon! :D <3

2010-02-05 @ 21:22:45
Postat av: T.Ö

hihihi, ja det gör vi! <3 :D

2010-02-05 @ 21:34:23
Postat av: isabelle

du är söt toowe :) hoppas du får en bra helg! puss :*

2010-02-06 @ 16:32:38
Postat av: Mona

Kramar i mängder. Din pojkvän är hemma och hälsar på nu :-)

2010-02-06 @ 17:29:26
Postat av: toowe

Tack detsamma Isabelle, pusspuss! :)



Bamse kram till dig Mona! Haha hoppas han är snäll! ;D

2010-02-08 @ 15:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0