Bit i det sura äpplet!

Jag är väldigt besviken på hur matteprovet gick idag. Det kändes så bra när jag räknade talen i boken och jag kände verkligen att nu jävlar ska det skrivas många rätt. Men så fort jag fick provet i handen rasade allt och jag förstod inte vad jag höll på med. Hur kunde talen vara så svåra? Jag vill inte ha ett IG och jag kommer inte kunna ta det om jag får det. Jag kommer braka sönder och samman! Får jag inte G på det här provet så vet jag inte vad jag gör. suck...

Tror jag ska ta en långlång dusch. Känner mig kall och därför ska jag duscha i väldigt hett vatten. Jag behöver värme!


POSITIVA TANKAR POSITIVA TANKAR POSITIVA TANKAR, jag försöker och jag biter hårt i läppen
och det känns som att bita i ett surt äpple.


Skulle behöva psykologhjälp från ronja nu, men det tar väl ett tag innan jag får träffa henne igen...
Hejdå.  

Kommentarer
Postat av: Mona

Är säker på att det gick bättre än va du tror stumpan. Kram.

2010-02-03 @ 09:24:38
Postat av: Röven

Jag föregår med gott exempel :D POSITIVA TANKAR POSITIVA TANKAR POSITIVA TANKAR :D

2010-02-03 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0