Staden

Ska strax åka till stan med Ronja :)
Men hon är så fruktansvärt seg och ska prata i telefon var fjärde minut så vi kommer väl inte iväg förren klockan sju ikväll! ;) Fast hon får inte vara så seg, för jag ska träna min lilla darling ikväll och vi har inte träffats på hur länge som helst!

För övrigt mår jag toppen och längtar tills nyår då jag och andreas ska ha en underbar dag/kväll alldeles för oss själva. Kan inte bli bättre, hoppas på att det blir det bästa nyåret någonsin :) men det är jag säker på att det kommer bli :) jag älskar min sötis!

Nu ska jag puscha på ronja lite så vi kommer iväg!
tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Mona

Här är det visst någon som tagit semester ;-)

2011-01-10 @ 18:07:08
Postat av: toowe

Min dator är på lagning så kan tyvärr inte skriva :(

2011-01-12 @ 14:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0